درحالیکه بر طبق آمارهای ارائهشده از سوی سازمان غذا و دارو میزان مصرف لوازمآرایشی در ایران ۲ الی ۲.۵ برابر میانگین جهانی است اما خبرها و گزارشهای موجود نیز حکایت از آن دارد به دلیل ممنوعیت واردات رسمی، مواد آرایشی ...
رئیس کمیسیون انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: بزرگ ترین مشکل حوزه آرایشی، عدم امکان تبلیغ محصولات آرایشی است. نبود تبلیغاتی بیلبوردی و تلویزیونی سبب شده تا بازار به دست محصولات قاچاق بیفتد.
میثم کریمی عضو انجمن تولیدکنندگان آرایشی، بهداشتی با اشاره به شعار سال گفت: محصولات ایرانی توانستند علاوه بر بازارهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس حالا به روسیه راه پیدا کنند.
مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشتافزار وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات ۱۶۱ میلیون دلاری صنعت شوینده و بهداشتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در تولید محصولات شوینده با حجم بازار ۱۳۰ همتی و تلاش تولیدکنندگان ...
بین پرتوهای ماوراءبنفش و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست وجود دارد، اما کارشناسان میگویند بررسی خطرات خاص مربوط به ژل مانیکور دشوار است، چراکه تنوع زیادی در این باره وجود دارد.