شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی استان زنجان:

قیمت لوازم آرایشی در نوسان است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از افزایش قیمت لوازم آرایشی خبر داد گفت: با نوسانات قیمت‌ دلار، قیمت لوازم آرایشی نیز رو به افزایش است.
قیمت لوازم آرایشی در نوسان است
به گزارش زیبانا، یداله منصوری با بیان اینکه 180فروشگاه لوازم آرایشی در زنجان وجود دارد اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون هر ۲ الی ۳ ماه یکبار این صنف شغلی با افزایش قیمت کالا مواجه بوده است و با نوسان دلار قیمت لوازم آرایش نیز  دچار تغییر است و در این شرایط نیز با گرانفروشان برخورد می‌شود.

وی افزود: هر چهار ماه یکبار گشت نظارتی مشترک با پلیس اقتصادی برای نظارت بر عملکرد این فروشگاه‌ها صورت می‌گیرد و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در خصوص لوازم آرایشی تقلبی در بازار گفت: ۲۰ الی ۱۵ درصد لوازم آرایشی تقلبی در بازار موجود است نام کالای تقلبی فقط به دلیل ورود غیر قانونی و پرداخت نکردن هزینه گمرکی و دارایی است در حالی که محتوای کالا ۹۰درصد سالم بوده و با این حال با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

منصوری با اشاره به افزایش مصرف لوازم آرایشی از سال گذشته تاکنون گفت: مصرف لوازم آرایشی ۱۰ الی ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و مصرف این کالا امروزه بیشتر در بین خانم‌های زیر ۳۰سال بوده و حتی مصرف لوازم آرایشی در بین آقایان نیز رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه پلمب یا لغو مجوز در این صنف وجود در استان نداشتیم افزود: مجازات متخلفین فقط به صورت جریمه نقدی توسط تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.
منبع : پایگاه خبری_تحلیلی موج رسا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده